𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐁𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲

𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚?


cute Girl ...

 

______________________

هی دارلینگم....امروز تولدته

و من واقعا نمیدونم چی بگم.هوم"؟

شاید تنها کاری ک بتونم بکنم اینه ک از خدا بابت دادنت ب من تشکر کنم

نه؟

پس من ازش ممنونم ک تورو ب من داده...

بیخیال

بزار در مورد امروز حرف بزنیم...هوم؟

امروز روزیه ک تو متولد شدی...17 سال قبل تو چنین روزی خدا تورو اورد ک 16 سال بعدش بدتت ب من

و من بابتش....خیلی خوشحالم

پس تولدت مبارک....

نظرت چیه تولدتو مبارک کنیم؟

(اهای اهای خوانندگان عزیز...بیخود شیپ نکنید..تکرار میکنم شیزمای بست فرد)

نمیدونم چرا تم وبو کوکمین زدم...عاا..شاید چون خیلی بهمون میومد؟

ای دونت کر بچه

نمیدونم قراره از این خوشت بیاد یا نه

ولی امتحان کردنش ک ضرری نداره...داره؟

(همانا خدا شما شخم زنندگان پست را دوست میدارد...)

عاام..یادته چجوری باهم اشنا شدیم؟من یادمه

تو بیان...تو شوهر معصوم شده بودی و فاک...تازه اونجا بود ک من پیدات کردم

تنها کسی ک نزدیک یساله همه چیزم شده...بست فرند...رفیق..پایه...مادر،پدر

نه؟

و من نمیخوام تموم بشه

چون تو...اونی پریسا،ددیسا،خل و چل درجه یک کیوت من....یسال بزرگتر شدی

شمع زندگیت یدونه بیشتر شده

و من میخوام تا صدو بیستمین شمع کنارت بمونم...:)

 

 

 I love it when you call me senoreta...

.....

میدونی...اینکه من برات حرف بزنم خیلی کادوی تولد حساب نمیشه..میشه؟

ولی خب تو مشعدی و من تهرانم و واقعا کاری جز حرف زدن برات از دستم برنمیاد

پس از همین یکار نمیگذرم....اصلا

خب...

البته زیادم زر نمیزنم چون ممکنه خسته بشی:)

به هر حال......دوس دارم اینو بدونی ک چق برام با ارزشی و قرار نیس هیچوقت ولت کنم...هیچوقت

تا تهش میچسبونمت به خودم کیوت من..دلیل خنده های من.....:)

 

معذرت میخوام...اگه یه وقتایی کم حوصلم..بی حوصلم..عصبانیم و یا ترسناک میشم...منو میبخشی..نه؟

معلومه

.....:)

 

میخوام یه قولی بهم بدی...بهم قول بده هیچوقت تغییر نمیکنی..هوم؟
همین پریسای کیوت..دیوونه...و دوست داشتنی من بمون...

قول بده:)

و در پایان...همگی فوضولانی کم اینو خوندید و شخم زدید

جمع کنید خودتونو تولد پریسامونو تبریک بگین

افرین

حالا دس دس(تمام شرف و ابهتم ب فنا رفت....)😂

خب..

برات بهترینارو ارزو میکنم بیبی...و امیدوارم ب تموم اون ارزوهای قشنگ و رنگ و وارنگت برسی...و همین الانم ک دارم اینو مینویسم بم گفتی دوس داری باهم بریم تو سوئیس برقصیم...هوم؟انجامش میدیم

مگه ن؟خخ

و اینکه...خیلی دوست دارم سولمیت کیوتم.....:)(کفتر کوچیکه)

هوی هوی...شخم زنندگان..بیاین تبریک بگین

تشکر  و تبریک

:)

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۰۵ SANA عنتر برقی پری ناز :|

ابهتشو بگیریدددددددددددد 😂

 

 

جررر تبریکککککککککککک 😔💜

گیلیلیلیلی

دلت میاد بگیریش؟😂


بله بله مبارکه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۲ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

الن...

جانم....

اوه اوه منم خوندم که😂

اشکال نداره ابهت منم خیلی جاها بچیز رفته

چیز

چوخ

فاخک

و یچی دیگه

ینی کلن ابهت منم زیاد از بین رفته

 

 

ای جان

مبارک باشد

بله بله خوندی ک😂
ابهت کلا برای ب چیز رفتنه


بله بله


مبارکش باشه:)
حالت چطوره بارانی
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۷ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

عثغهغسعسغقمشغمشمغقشکبعسکلسعکلسکعلسچعلسعکلشاچبشکعلعظعکطکعشعکلسکعلسکعلشکعلسعکلطکعلشعکبطعلسغقمشغنثشقنغشقمعشغوشمغیلشمغغمقشغوقشبوغشغبمشغبوبشغوبشغوببوششغیوشغیغیشولیپشفیمشفمشیلش عررررررررررررررررررررررررررررررر جیییییییییییییییییییییییییییغ

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭الان سکته میکنم 

ارام ارام لامصب پنلم ب چوخ رف😂
چرا سکته عاخه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۷ SANA عنتر برقی پری ناز :|

بیو بگیرمت ای ابهت

ناموسا پیش من خیلی ابهت داشتی /: 

بعد از یه بنده خدای دیگر 😔

منو بگیری؟
وایسا وایسا الان ابهتم ریخت؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۹ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

😭😭😭😭😭 نمیدونی که چقد الان خوشحالم 

باورت میشه واقعن دارم گریع میکنمممم؟

النننن تو خودت برای من بزرگ ترینو بهترین کادوی جهانیییی 

تا تورو دارم غمام کوجییی 

درضمنننن دوباره تاکید میکنم 

همه فکر بد کنیییین شیپ کنییین من هیچ مشکلی نیدارممم

میدونم😂
نه نه نکن بچه..گریه چرا اخه
اوو..مخمو میخوای بزنی؟
نه نه نکنین
ودف
نچ نچ
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۹ SANA عنتر برقی پری ناز :|

😔 ریخت فک کنم 

چ کنم برگرده سر جاش بیب؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۹ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

 هیی مبارکهههه

بله بله خیلیم مبارکع
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۱ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

عرر کیک بدیدددد

کیکو خودتون بخرید دیگه😂
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۲ SANA عنتر برقی پری ناز :|

بیویین شما دوتارو شیپ کنم 😔 - الان میزنی منو :/

بکنی ب فاک رفتی بیبی
یونو؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۳ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

🥺🥺🥺🥺😭این قلب من طاقت این همه خوشحالیو نداره نداره آی ندارهههه 

😔آرهههه بیو مختو بزنم لامصب داف 

بکنننن

در همین جمع اعلام میکنم که من یه دل نه صد دل عاشق شومایم😔🌼💛

عه نچ نچ مخ من زده نمیشه بچه


عه در ملا عام ب من ابراز علاقه میکنی؟واااو
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۶ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

#سانا 

شیپ کن 

در بهشت به روی شیپ کنندگان باز است😔🌼

سانا
شیپ کنی همین امشب ب فاک میری

الیسا ایز فاکینگ ریل بل:|

 

بگید ن هم شصت پامو میکنم تو حلقتون:|

عاقا عاقا دست نگه دارید
نشیپید خواهران و برادرانم
چ کاریه؟

نت خوب جایی رید:|

ولی من نزاشتم برینه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۸ SANA عنتر برقی پری ناز :|

ببخشیددد؟؟! -__________- 

اونوقت چجوری منو میخوای به فاک بدی :| 

چه حرفا :|

 

ددیسا

فدات صادق من شیپمو میکنم 😔

ب راحتی
عجب



.....
چرا واقعا

خیلیم کار خوبیه خود اومامم میگه بشیپید:|

 

بیاین مزدوج شید اصن:|

منممیفرمایم نشیپید
ایشون بست فرندمه
قباحت داره

#سانا خرگوشم

 

بیا باهم بشیپیم فرزندم:|

کاری نکنید شمارو با هم بشیپم فرزندانم
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۰ SANA عنتر برقی پری ناز :|

چجوری -____- 

 

 

 

 

بهم میایین 😔🌹

یجوری



ک گفته

مح میشیپم دوس دارم:|

 

چرا بیاین خو منم اپا دار میشم:|

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۱ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

😔✨الن من تورو میشناسم مخ تو زده میشه 

اصن از همون روز اولی که سلامت کردم مخت زده شود😔🍐

 

 

 

ارییییی اریییی 

توهم ضایه نکون منوووو  

😐💛اصن هرکی شیپ کنه بهش یه عالمه جایزه میدم 

عروس خانوم نازش زیادهههه

شایع نپراکن رزندم


عاقاااا
الان ددیم میاد جرتون میده
هرچند ک خودم ددیم...ودف

#اوما

 

من میشیپمم بم چی میدی؟؟؟؟؟؟

عروسیو کی بگیریم؟؟؟؟؟ :|

من بهتون بلاک هدیه میدم
خخ
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۲ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

 جر نمیشه بده  من تولد مجانی نیومدم  کیک نخورم ک😂

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۲ SANA عنتر برقی پری ناز :|

:| یکیو میفرستم بالا سرتا 

 

 

من 😔🍫

کیو؟



نگو بیبی

بشیپ من مشکلی ندارم تازه با سانا شیپم کنین ذوقم میکنم:|

عجب انسان های....
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۳ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

شایعه چیهههه 

حقیقتهههه

 

ددیت کیههههه 😐🧹

انگشتمو بکنم تو چششششش

نههه تو یه بیبی کیوتی🥺🔥

نچ


ددیم میدونی کیه چرا باز بگم؟
کیبود ک نصف بیانو ب فاک داده و تاپشون بوده؟من؟
سو نگو من بیبیم

نکن بچه بی تر ادب:|

من ز تو بزرگترم فرزندم

انسان های چی چی ؟؟؟؟؟

 

بوگو اون جاخالیو😐😑🔪

انسان های شریف
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۵ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

#نینی 

تو بوگو چی میخوای

اصن جونمم میدم😎😎😎

 

 

😔✨هروخ عروس خانوم بله رو گف

نینی کیه///


نمیگه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۵ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

عرر همش مال منه ؟😂

بله بله بخور ول مواظب باش نترکی😂
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۶ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

من  لاغرم هرچیم بخورم نمیترکم😂

پس تو ژن خوبی😂

#اوما

 

اصن من فدات شم اومای خودمی😔🍭

 

عروس ک خودتی بعله رو بوگو:|

فق دوماد یکم بی تر ادبه خودم ادبش موکونم:|

هی هی دوماد کیه
عروس کیه
گاد
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۶ SANA عنتر برقی پری ناز :|

یکیو 😔🍌

 

 

اصن من دلم میخواد 

قهر میکنم میرم یه عمر باید منتمو بکشی

حالا انتخاب کن /: 

😔🍌

عجب
با موز؟



اوک
منتتو میکشم...هوم؟دوسش داری؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۷ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

ای..... 

خیانتکاررررررر

😭💔این دنیا وفا ندارععع 

دیدبییی؟ دیدی گفم دوسم نیداری😭💔

گمبرو اصن

ب چپ مبارکم ک بزرگتری موقع کرم ریختن سن و سال واسم مهم نی فرزندم😔😐🍭

فرزندم...
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۸ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

نینی هلیهههه

 

#نینی

نخیرررر خودم فدات میشم 😔🌼

 

 

😑نه من دومادم 

این عروسهههه 

نههههه اذیتش نکنیییی

پریسا مرا دریاب
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۸ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

  پس چی فکر کردی  ؟  فک کردی جنی کیه ؟😂  همه روش  کراش دارن .-.😂

حتی من؟😂

دوماد تویی عروسم اوما پریسای ژزابمه:|🍭

من غلط کنم ازدواج کنم
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۹ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

نمیخوام ای نمیخواممم 

من چسبیدم بهتتتت 

الن میرزا کوچک خان جنگلی من 🥺🌲🌳🌴🌵☘️🍀🍃🌿🌱🌾💐

بچسب جاست فور بست فرند
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۹ چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

عااییگووووو تولدش کلی هپی مپیجپیسحیگحتتسکختسخ

راسی من بدون شیرینی از اینجو بیرون نمورمااا گفده باوشم..

ارام باش😂😂

اوه اره😂

نهههههههه من ابهتمو میخواممممممم

 

 

ای جان

 

یس

خوبم خودت چی؟

ابهتت رف😂


خوب بمون
منم خوبم:)

#اوما

 

اصن هیترای جیسونگ فدای هردوتامون شن:|🍭

 

تو اومای منی بعد دوماد میشی؟ ودف:|

ن اذیتش نوموکونم فق میفرستمش تو ی اتاق تاریک ترسناک وحشت کنه ب کارای بد بدی ک کرده فک کنه:|

انشالله


نچ
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۱ SANA عنتر برقی پری ناز :|

نیت به فاک دادن منو داشته باشی صداش میزنم 😑

 

 

 

😔🚬 مطمعنی میتونی کار سختیه ها

نچ


مثلن چ کنم برات؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۲ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

#نینی

 

اصن هرچی هیتره فدای قدو بالای ناناسمون بشه😔🤝🏻

 

😑💔همه چیز در این جهان ممکن است 

نههه بفرسش تو اتاق پیش خودممم 

میخوام بهش خرس قطبی که با دامن صورتی قر میده رو پشون بدم 😔💐

عجب


خدایا
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۵ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

نمی‌خوااااام من بست فرندی نمیخوامممم 

پس گمبرو

#اوما

 

ارهه*-*

 

جر😂😂😂

تو اتاق چیکار موکونین؟؟ 😑 فکرم ب جاهای ناجور کشیده شد😐

من از اتاق فرار خواهم کرد...
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۶ SANA عنتر برقی پری ناز :|

چی نچ؟ -_____-

 

 

 

نمیدونم من شیپمو میکنم 

پس منتتو نکشم؟یا قربون صدقت نرم؟

ابهت فاخکر بودنمم رف ینی؟

ودعننننننن

 

ای جان باشد

بمونی

بله بله


افرین 
:)
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۸ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

نمیخوام میگمممم تو عخش خودمیییی آی ملتتتت نزدیک این نشیییین 

 

 

#نینی 

😔💛دخیخن کارای منحرفی

هوووو/:



/:
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۹ 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈

اخیییی hpd^^

بله...:)
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۱ SANA عنتر برقی پری ناز :|

😔 حیحی

عجب
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۱ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

😑💔 عروس خانوم محل نمی‌ده

من برم یه عروس خانوم دیع پیدا کنمممم 

برو برو

#اوما

 

الحق ک اومای خودمی مث خودم منحرفی😔🍭

مث من
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۲ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

  نمیدونم دیگه  اون به خودت  مربوطه    ولی امار میگه خیلیا  روم کراشن  ها😂😐

منم باشم؟
اصن تو خودت رو کی کراشی😂
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۴ Suzy Shin من خیلی تحفم😔✨(سخنی از الن میرزا)

ولی فرزندانم 

جدا از شوخی 

😑😑😑😑💔ناموسن فکر خاک بر سری به سرتون نزنه 

ما دوتا دوست بیدیم که من شوخی خاک بررسری زیاد می‌کنم 😔💐

 

#دیسپچ بیان

صحیح

ولی من همچنان یه ابهت فاخکر دارم

مثلن زدن عینکم

 

ای جان

صحیح

ای جانم
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۰۲ SANA عنتر برقی پری ناز :|

النااا رفتتتت :|

بله...

#اوما

 

میدونیم اسکل نیسیم:|

معلومه ک نه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۱ SANA عنتر برقی پری ناز :|

:| ناراحت شدی؟! 

مهم نی
خوبی؟چخبر
؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۱ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

ای جان 

ببین کی اینجاس
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۲ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

معلومه  که  من رو کی کراشم    جنی  رو کی کراشه ؟😂

جی دی؟😂
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۳ SANA عنتر برقی پری ناز :|

:( مهمه

نچ
جوابم چیشد؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۴ SANA عنتر برقی پری ناز :|

.. 

مهم نیست

ودف
بیا خ ببینم
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۵ ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی رنگی رنگی ^^)

شاید اره شاید نه  

  نه  نه   من خودم   رو کس دیگه  کراشم   😂

خنده ملیح

 

بنولا

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۷ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

سلام :)

من کامنتای اینجارو جواب نداده بودم

الی من یه مشورت میخوام.

 

دوتا کار دارم

یا برم پینترستی که تو اون یکی کروم باز کردم و چیزای تنو کامل بیارم تو خود لپ تاپ

یا وی پی انو روشن کنمو برم یوتیوب

به نظر تو کدومو زودتر انجام بدم؟:/

جانم


پینترست

ای جان

 

دیشب نت خاموش بود و منم از سر خود ازاری و کرم ریزی رفتم تو صفحه ها و همون یارو دیس سایت نمد چی چی بود

به نظرت خوبه برم همشو درست کنم و صبر کنم کامل باز کنه و تا باز کنه برم یوتیوب؟

درست کن

تولدش چوکاهههههههههههه😂💃💃💃💃💃💃💃💃

 

 

 

اشکال نداره قبلا ابهتت یه بار ریخته بود😂💃

بله بله


عه کی بود اون یبار؟

واییییییییی

تولد کیوت ترین خوشمل ترین دیوونه ترین و پایه ترین بابای جهان مبارکککککککک😍🎉💙🎈

الی گل کاشتی عوضیییی😂😂😂😂

ددیسای خودمه
هی هوی
فحش نده عوضی😂

تولدش مبارک💜🍭

بله مبارکه
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۳۳ 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

تفلد اپا بزلگممم چوکاهههههههه😎✌️💜

حیح متنه خعلی خشنگ بید🤧💜🍀

مث خودت قشنگ بود:)
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۰ 𝓡𝓞𝓢𝓔 𝓡𝓪𝓘𝓝 =•=

تولدش مبارک!✨

یس...مبارکه...هو اریو؟
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۳:۰۸ ♟ 𝐟𝔦ℝ𝐬ţ ˡ𝔞𝔡ү ♠️

تولدش مبارک 

امیدوارم ب همه ی ارزوهات برسی عزیزدلم♡

بله

اوماددیسااااااااا تفلدت مبالککککککککک هق یه خبری ازپرنسست نگیری=-=(عجبببببب)

 

الننننننن خوفیییییییییییییی؟؟؟؟شناختیم؟•-•

عجب..مبارکه


عه...یادم نیس..ولی اشنایی
کیستی؟

جییییغ جییییییغ مبارکهههههه*-*

ارام باش دارلینگ
مبارکه

عوضی که فوش نیست خواهر😐😂

عاا..تعریفه؟😂

اسم هزارسال پیشم سلنابود=-=

یادم نمیاد ولی یادمه یه بار ریخته بود😂💃

از اون موقع به بعد باهات رلحت تر صحبت می کردم

دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۷ 𝓡𝓞𝓢𝓔 𝓡𝓪𝓘𝓝 =•=

خوبم شما خوبین😚

ناااااحححححححححح جیییییییییغ:[]

جمعه ۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۱:۲۹ •𝘚𝘩𝘪𝘯 𝘝𝘪𝘳𝘢𝘯𝘢•

عه زیر خاکی

دقیقا توت فرنگی
جمعه ۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۵:۴۱ •𝘚𝘩𝘪𝘯 𝘝𝘪𝘳𝘢𝘯𝘢•

تولد کی بود 

ددیسا؟

هوم...چه زود گذشت
و بد
جمعه ۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۶:۲۱ •𝘚𝘩𝘪𝘯 𝘝𝘪𝘳𝘢𝘯𝘢•

چرا بد؟

چون پریسا دیگه کنارم نیس
جمعه ۲۹ بهمن ۰۰ , ۲۰:۰۵ •𝘚𝘩𝘪𝘯 𝘝𝘪𝘳𝘢𝘯𝘢•

اها 

متاسفم

هوم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هی....تو امروز ب دنیا اومدی..نه؟
پس فک کنم باید جشن بگیریم:)
Designed By Erfan Powered by Bayan